Sköna kväll!

Man kan bara vara väldigt nöjd med en kväll som denna, jag tänker på vädret, familjen och alla underbara människor som finns i vår närhet.

Jag pysslar på med att städa i skåpar och garderober (igen) och jag fårstår att många tycker att man bör vara ute då vädret är så här men till saken hör att då jag fixat inne kan jag vara ute och strosa hela sommaren i lugn och ro, men jag vill ha ordning och reda i våra "förvaringsutrymmen" för att kunna känna ro =)

Filippa smet just till grannen, hon sa att hon bara skulle säga hejdå! Jo just det där fick den godtrogna mamman sig på näsan, Liam sover, Kevin gör matteläxa och Jens hämtar Milla hos Nelli så vi  är upptagna på varsina håll i kväll. När flickorna lagt sig ska jag ut på prommis, underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0