Morsdag

Jag vill börja att gratta alla mammor därute! Grattis!
Det blev en lång sovmorgon här hos oss, barnen hade glömt att det var morsdag i dag så jag fick påminna dem hihi =) Milla ber Jens vakna och slå på kaffe "i dag ska du göra allt då det är morsdag" sa hon =) Jag blev nämligen uppvaktad i fredags redan med present så det är därför barnen glömde det.

Nu sitter vi och dricker kaffe och ska snart göra oss klara att åka och gratta mammor.
Det blev en rätt tidig kväll i går då Jens skulle upp i natt och vara chafför, vi såg film och somnade till den.
Liam har bara ätit en gång i natt med, och nu har han bestämt att sova med oss om nätterna och det verkar inte vara lönt att lägga honom i sin korg.

Milla har klätt sig i sina loppisfynd och är mäkta elegant =) hon köpte fem plagg för tio kronor.


Nu ska jag gotta mig klart i kaffet, sträcka på mig och starta dagen!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0