Mer bilder!

Här kommer lite bilder på kläder som Liam fått i välkomstpresenter!

Detta fick han av Dennis, Elin o pojkarna!





Detta fick han av farmor och Stefan.





Det här fick han av Jens moster m familj.





Det här fick han av hans kusiner Ebba o Allis.




Och detta kom mormor,morfar och Anton med.

 

I dag var vi och handlade och då hittade jag denna ursöta tvål på dollars, den fanns i svart med men jag tyckte att den rosa kändes "renare" 20 kr.




Och här kommer en bild på en kudde jag sytt, haha vette sjutton var den bilden kom ifrån =)
men här är den )





Och här kommer fler bilder på lille Liam......♥




Stolt storasyster med en vakande hand =)



Lite mys i pappas famn!


Ja det vart lite bilder i dag med.
I morse var vi på bvc för vägning och inskrivning, vikten har inte riktigt nått födelsevikten ännu och han har bara gått upp 105 g sen i fredags, men huvudsaken är att man ser att han går upp. Det blir lite extra kontroller och vi ska väcka honom var tredje timma för att amma. Eftersom att jag tyckt han varit lite gul så frågade vi om detta med, hon tyckte inte att han var mkt gul men rådde oss att ta av han till bara blöja och låta honom ligga och sola vid ett soligt fönster men det är lättare sagt än gjort då det bara regnar och är skitväder ute.


I det stora hela så myser vi bara på här hemma och det luktar bebis överallt, helt underbart!
Nu blir det greys anatomy tillsammans med en varm och gosig bebis.
Ha en trevlig kväll på er!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0