Mardrömmar

Tänk att drömmar kan påverka en så mkt som det gör, man vaknar med känslan man hade under drömmen i bland härliga känslor så man blir smått besviken då man vaknar och i bland skräckfyllda känslor så man blir så tacksam och glad då man vaknar och inser att det bara var en dröm. Oavsett vad så påverkas vi starkt av våra drömmar.
I natt drömde jag mardrömmar och var tacksam över att det bara var en dröm =) frågan är bara vart kommer alla tokiga drömmar ifrån, ens undermedvetna? Då skulle man ju klassas som galen haha!
Ja, nu då jag vet att det var en dröm så lämnar jag det där och orkar inte fundera vidare på varför jag drömt så obehagligt och tokigt.

Barnen for nyss, i dag är vi alldeles själva hemma en stuund, det är då vi brukar få som mins gjort också. Underligt det där.
De var på bra humör i morse, Filippa har inget bra morgonhumör så de jag talar om är Milla och Kevin, de är glada att det är kortvecka i veckan, ingen läxa då heller.
I dag börjar Milla om fotbollen och det ser vi framemot att fara och titta på, Filippa ska till läkaren på uppföljning kl 13.00 och min bm ska ringa mig i dag ang ny tid på spec så då får vi se vad som händer.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan göra mig klar, jag ska inte fastna vid datorn vilket är ganska lätt hänt då man är hemma utan barn men i dag ska jag göra mitt yttersta för att göra ngt annat.
Kram,kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0