Magiskt

Jag tycker att det är helt magiskt ute, det har varit en fantastisk kväll och sen kommer detta småregn i den varma luften, det luktar så gott och är så härligt att jag skulle kunna sitta ute hela kvällen, synd bara att man blir så trött.
Trots att jag sov ett par timmar tidigare i dag så är jag lika trött nu som jag brukar fastän jag inte vilat under dagen.
Nu ska vi slå på film och jag ska kura ned mig under täcket och pallra upp kroppen med kuddar i den bekvämaste ställning man kan hitta för tillfället. Jag hoppas att denna natt kommer att bestå av mer sömn än den tidigare så man slipper vila i morgon då det ska vara ännu bättre väder. Få se vad vi hittar på i morgon.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0