Lyckliga jag just nu =)

I dag ringde de från specmödra och sa att jag fått en tid på sunderbyn, måndag kl 8.30. Ett besök där de ska avgöra om det ska sätta igång mig och isf redan måndag morgon =) sköterskan jag pratade med trodde att jag skulle bli igångsatt på plats. Kan ni alla fatta hur otroligt detta känns, på måndag kanske jag ska föda barn tjooohooo!!! Äntligen!
Inga förberedelser behövs här hemma för allt är redan klart, väskor packade och bebistillbehör inhandlade så nu är det bara för den lille att komma =) Snart är äntligen graviditeten över =) Kan knappt fatta det =)


Från ena saken till den andra så måste jag berätta att sedan igår har mina penséer vuxit sig tilll dubbel stl så solen gjorde dem väl.
Nu ska jag krypa ned i soffan och vila och hämta krafter hehe =)

Ha en underbar dag alla, det ska jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0