Lördagsmys!

Ja vad ska man säga, i dag for det ännu mer snö =) Barnen har vart ute och roat sig, själv har jag mestadels legat i soffan och vilat, ut någon sväng men har varit mest inne faktiskt, jag väntar till sommarvädret, tycker bara att det är kallt hela tiden men det beror väl på att man inte rörs som man brukar hehe!
Jens har haft migrän i dag så han har också legat en stund.
Nu är vi hemma efter en god surströmmings middag, det enda trista är att jag inte kan äta så mkt innan det tar stopp, men då blir man hungrig igen efter en timma. Precis så som det är i slutet av graviditeten då bebis är så stor och trycker mot magsäcken.

Jag har dammsugit också, flera korta stunder under dagen hehe, det är så kul med en ny dammsugare och JA det är kul haha!!

I kväll ska Kevin få se en film med oss det är det bästa han vet =) Han njuter i fulla drag att få bara vara md oss och se spännande filmer. Det är så kul också, av oss alla tre somnar jag först sedan Jens och sist Kevin men oftast så lyckas Jens hålla sig vaken och se klart filmen tillsammans med Kevin.

I kväll blir det scones och te till filmen med jordgubbsmarmelad och lite frukt.
Jaja, det var allt jag ville för i kväll så jag återkommer i morgon igen hejsvejs o gónatt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0