Lördagen

Här kommer ett kort inlägg om hur vår dag varit, jag vill börja att nämna att jag sitter här med massor av sammandragningar, kan bero på att jag stått i mer än vanligt och har lovat mig själv åter igen att inte ta ut mig så fort jag är lite bättre och att bruka värkmedicinen i det syfte att vila då den hjälper lite och inte passa på att göra det jag så gärna vill eller alla "borde" och "måsten".
Till saken hör är att jag fick ett kraftigt illamående i samband med sammandragningarna men de gör inte ett dugg ont, tänk vad skönt det skulle vara om det satte i gång helt av sig självt.

I dag har Jens byggt för framför bron och det är helt otroligt vilken skillnad det blev, att så lite kan göra så mkt.
Han har hållt på hela dagen medan vi strosat omkring och mått väl i det fina vädret. Flickorna är precis på väg i säng efter en film, de brukar inte vara vakna så här länge men i kväll fick de sig en riktig "uppekväll" det drog ut på tiden med allt då vi var ute länge i kväll.
Jag har just stoppat i mig kvällsfika bestående av vattenmelon och saft, gott var det men skulle gärna äta mer om det fanns.
Nu ska gubben in i duschen och sen blir det John blund i allra högsta grad, kanske man gluttar lite tv bara för att somna =) men det lär nog inte bli så mkt. Nu tycker jag också att vi alla tror på en lika skön dag som vi haft i dag!
Sov gott!!!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0