Loppislördag

Dagen i dag har till största del bestått av loppis, vi var där jättelänge och tittade och det måste jag säga att flickorna var de som hittade det mesta. Jag har också fått lära mig att Milla är en riktig loppistjej, hon går rakt på sak och frågar och rotar och tittar och framförallt köper =) Det blev rätt mkt kläder, ett par badshorts till Kevin som var alldeles nya (jättefina) kjolar och linnen till tjejerna, en pyjamas, mössa och haklapp till Liam. Så vi gick inte hem tomhänta  denna gång.

När brösten svällt upp till dubbel storlek förstod vi ganska snabbt att vi varit borta rätt länge så vi snabbade oss att packa in oss i bilen och åka hem innan Liam skulle vakna och vara superhungrig.
Jag och Filippa la oss i soffan och somnade båda två, Milla och Jens städade huset och tyckte nog att vi hade det bra där vi låg och mös i soffan, och det hade vi.

Efter den sköna vilan så for vi i väg på en fiskepremiär för fam björklund men möttes tyvärr av ett grått moln av blodsugande myggor, alla förutom mig och Jens fick rolla sig med myggmedel. Vi tordes inte eftersom vi håller Liam (är rädd att han får det på sig) det blev att kasta spöet några gånger innan vi inte längre stod ut och packade oss in i bilen igen och for hem. Varma mackor blev vår sena middag och senare wild kids och godis. Nu ser flickorna slutet på en film och pojkarna(Anton och Kevin) lanar. Jag och min make sitter och fördriver lite tid vid datorn och ska snart bädda ned oss och se en film, mkt skönt efter en härlig lördag.

Här kommer lite bilder......
Vi har så fint i våra prydnadskuddar.



Kvälls sol från bron!








Lite mera Liam ♥






Hela killen ryms nästan på en bebiskudde.....

Vissa behövde inte bråka alls med myggor utan bara ligga och mysa i vagnen.



Och de andra guldklimparna i mitt liv ♥



Här är pyjamasen jag hittade på loppis, mjuk och skön =)



Nu får ni alla göra ert bästa för att njuta av det som återstår av denna lördagskväll, det ska jag och gubben! Sov så gott.


Kommentarer
Anki

Ja pappa upp idagen är han =) bara Jens i han S Men söt ändå ;) fniss

2010-05-30 @ 10:19:58
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0