Hej o hallå!!

I dag tog jag efter övertygning och stränga order av min bm mina värktabl. och blir i stort sett förbannad på vilket hån de var, hjälper inte ett skit inte ett uns och inte ens en liten lindring.
I morgon ska jag till mvc läkaren och bla be om en större dos, annars är det ingen idé att knapra i sig dem.
Ja vad hände hos bm? Hjärtljuden var bra, magen låg på (normal) kurvan och allt annat var perre det också.
Nästa vecka blir det ev att boka in ett tidigare besök på spec, det jag tyckte från början tyckte bm också nämligen att jag fått en sen bedömmningstid med tanke på att filippas förlossning startade 2,5 vecka tidigare. Ja ja nog med det, ut ska den iaf så! =)

Nu är snart gruset ute det har varit mkt att strö ut, ett helt lastbilsflak. Men vad fint det blir och vad duktig man jag har.
I dag blev det hemmagjorda hamburgare ute på grillen med grönsallad och mkt ost, det smakade  underbart.
Nu ska jag fortsätta vila då det enda dessa tabletter gör är att trötta ned mig rejält =( Nopp, högre dos eller inget alls.
I morgon blir det bakdag tills på fredag då jag fyller år, ursch hatar att baka det är tur att man älskar att fika annars skulle det aldrig bli nått bak här hemma.
Nåja nu ska jag fixa lite bebis saker.


Bye bye!!1



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0