Godmorgon

I natt har jag sovit relatvit bra, benen var inte ens låsta i morse utan jag kunde gå nästan som vanligt, halleluja!!
Jag måste bara berätta om värkarna el "förvärkarna" som jag hade i natt, fram till klockan ett ungefär då jag somnade och de försvann.
Jag skrev i går att jag tog mig en dusch och värktablett men värkarna fortsatte att ta i, vi bäddade ned oss och slog på avatar tillslut hade jag så ont att jag var tvungen kliva upp och vanka omkring och då jag gjorde detta blev det ännu värre och jag kom i håg allt som har med värkar och förlossning att göra. Jag hann tänka jaha nu är det dags! Smått i panik började jag leta efter mina papper med blodgrupperingar och annat som skulle ned i väskan, kamera, shampoo o balsam mm.
Vid det laget var jag tvärsäker att vi skulle in. Efter detta stod mina ögon i kors och jag var tröttare än tröttast och vi bestämde oss att lägga oss ned och se avatar, värk på värk kom och de tog i värre och värre för var gång, jag tänkte att jag blundar och försöker sova mellan dem så man iaf får lite sömn. Från början vaknade jag då värkarna kom men tillslut somnade jag och värkarna avtog, så det måste ha varrit "förvärkar" eller så gav de bara upp.

Nu när jag kan förnimma hur det kändes att föda så har jag större tålamod att vänta hehe.

Nu är det morgon i vårat hus, frukost ska ställas fram och vi ska äta snart, dricker än så länge mitt goda kaffe och njuter av att sitta nedbäddad under täcket med min lilla dator i famn.
I dag ska vi äta surströmming till middag och som jag längtar..............
Jaja, nu ska jag kolla vidare och läsa lite bloggar ha det gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0