Godmorgon

Ännu en solig morgon att slå upp ögonen till, sista gången jag vaknade väckte Jens mig kl 7 annars vaknade jag både vid 5 och 6 men lyckades tur nog somna om igen, nackdelen är att man blir så trött när någon måste väcka en.
Ny vecka och en kort sådan för barnen, skönt med ytterligare ledighet för dem. I dag är Milla hemma vi måste till vcl och lämna ett urinprov då hon klagar över smärta vid urinblåsan, huvva bara hon inte också har uvi.
Hon har säkert lyckats bli kall eller nått, svårt att hindra dem att klä av sig, de  tror i princip redan att det är sommar och när de är på skolan har man noll koll.

Nu blir det en kopp kaffe till mig och frukost till Kevin som är den enda som ska i väg i dag, vi andra äter lite senare.
Hoppas att solen får vara kvar under dagen och smälta bort den snö vi har kvar på gården, det blir så skönt då det börjar torka upp.
Ha en bra dag så återkommer jag med en uppdatering lite senare!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0