God morgon

Jag blev aldrig på bättre humör igår, bm ringde aldrig upp och jag antar att hon inte fick lappen som skulle läggas fram till henne Grrr!! I dag har jag däremot en bokad tid då hon ska ringa men jag kommer nog att slå henne en pling redan på hennes telefontid, hoppas för allt i världen att jag kan hålla mig lugn.

I dag känns det bättre, vi har trevliga planer som början på denna långhelg.
I dag ska vi och grilla hos Dennis och Elin, det ska bli trevligt med god mat och trevligt sällskap =) Hoppas att vi får ett fint grillväder.
Tittade in på smhi för att kolla lite väder och såg att det i helgen ska bli sommarvärme, inte illa alls man har börjat längta efter den.
Nu är det inte så mkt snö kvar här men det tycker  jag bara med tanke på hur mkt snö det har varit, trodde aldrig att det skulle hinna smälta så pass som det redan gjort. Hur som helst är det skönt att se det försvinna och veta att man har en härlig sommar att se framemot. Den sista snön åker nog i helgen då det bara ligger kvar snö i slänten och lite på slänten.

Ja i dag går barnen på ledighet, och NU skulle det passa så bra att få föda, om man får välja haha!

Nu måste jag gå och väcka min familj! Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0