Fredag morgon

Underbara, härliga morgon äntligen är den här och äntligen får man stiga upp. Kaffet är bryggt och ska nu drickas återigen i lugnet som råder då de andra sover gott.
Vi fick allt åka och hämta hem vår kille i går, skillnaden motför förr var att han var inte ett dugg ledsen då han ringde och sa att han ville komma hem och när vi väl hämtade honom sa han att nästa gång ska han klara det, så då får man se då.

Nu blir det en rätt lugn morgon och sen ska vi hämta flickorna och äta lunch hos deras farmor, där är det inga problem med hemlängtan, man är mest orolig hur mkt bråk det ska bli då vi ska ta hem dem hehe.
För första gången på länge kan jag säga helt uppriktigt att det har varit riktigt skönt att de sovit borta, men en natt räcker, nu längtar jag efter dem.

Jag måste bara skriva om vädret som var igår, att solen och värmen var härlig tycker nog alla. Jag tycker det bästa vädret kom på kvällen då det var 17 grader varmt och spöregn, bara lukten av regnet ååå det var helt underbart. Kanske för att man kunde känna lukten av sommaren och verkligen se snön försvinna mitt framför ögonen på en.

I dag har vi inga planer så vi lämnar det till ödet och får helt enkelt se vad som händer!
Ha det bra alla ni där ute, kända som okända!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0