Fredag em, middag planeras!

Tänka sig vad man kan hitta mkt gott då man skakar frysen litegrann =) I dag skakade vi fram kebab i pitabröd men saknar återigen grönsakerna till så därför bär det av på affärn för att inhandla detta. I kväll ska vi äta jordgubbar med vaniljglass och mysa.

Ni kan tro att jag sovit, flera timmar ensam i tv rummet med dörren stängd, jag har sovit så djupt att jag var alldeles yr då jag vaknade.
Jag tror att jag har sovit så gott för att jag vet att jag kanske blir igångsatt på måndag =) Nu har jag lyckats smälta det hehe, det blev lite av en schock, jag blir lyckligare och lyckligare för var minut.
Vilket underbart väder somm dök upp, alla molnen borta,varmt och skönt. Å andra sidan var det varmt innan också =)
Ne ni nu ska jag gå ut och sysselsätta mig med något vettigt, dra fram en stol till solen och sätta mig i väntan på att åka till affärn.
Lev o må!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0