Ett år närmare tretti!

I dag fick jag vakna till sång och present av min kära familj! Inslagspappret till presenten hade filippa valt och det pryddes av röda små tomtar =) Jag fick ett par skor, jätttefina! =) Nu har vi fikat occh nu dricker jag nybryggt kaffe.
Filippa har hemmadag i dag så hon får hjälpa till med tårtan. Kevin och Milla ska snart cykla till skolan då det var så fint väder idag.
Nån av våra ohängda katter har dragit hem en stor jäkla fågel på gården och saken blev inte bättre av att han var halvt uppäten.
Nu blir det att skaffa halsband med plinga, då kanske vi inte får hem så många möss och sorkar heller.
Nu blir det en fortsatt mysmorgon, lugnt och skönt innan man gör sig klar för dagen.
Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0