En superbra dag!

Sitter i soffan och myser och är nöjd över dagen som varit.
Jag väntar på att vi ska slå på en film och sen kommer man väl antagligen att somna i vanlig ordning.
Jag har haft sammandragningar sen i em till och från men nu börjar det komma tillsammans med en "mensvärk" som strålar ut med benen, jag har duschat varmt och tagit värktablett men det ger inte med sig. Kanske håller jag på att framkalla en förlossning med ren tankekraft, skulle inte förvåna mig. =) Man ser om de avtar nu då jag lägger mig.
Tänkte nämna presenterna jag fått idag, bilder kan komma att visas vid ett annat tillfälle.
Av Jens och barnen fick jag ett par vita adidas skor, av mamma,pappa och Anton fick jag en elektrolux dammsugare och av Jens föräldrar ett namnsmycke från amadeus med barnens alla namn, givetvis finns en sparad plats till vår lillkille som kommer snart.
Jag har haft en underbar födelsedag helt enkelt och nu en underbart skön kväll =) Nu väntar bara täcke o kudde samt att se hur SD tar sig.

Jag önskar er alla en trevlig kväll oxå!!
Ps i morgon ska vi äta surströmming, det ni!!! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0