Bilder

Magbilder! V. 29




V. 37 (sista magbilden, veckan då Liam kom)




Här körs första ctg kurvan efter de första värkarna, hoppet fortfarande uppe!



Här kommer vår lilla Liam efter mängder av lustgas och många prommisar!



Väldigt stasad och VÄLDIGT blå, detta ändrades redan dagen efter.



Klädd och klar för att möta rummet på BB för mellanlandning i väntan på hemresan 6 timmar senare.




Här möts liam av sina stolta storasyskon





Milla och Liam



Filippa och Liam ( Filippa tycker att Liam ser läskig ut =)



Tvärs över skötbädden



Utslagen hjälte, det är så här vi oftast ser vår lille Liam.







Här har han grodbyxorna jag sydde åt honom =) Visst var de gulliga?





Man är inte stor då stl 50 är förstort =)



Och lite annat......Filippas hår har blivit rätt långt...eller ????



Så här ser det ut då jens färdigställt bron =)





Finfint!!! =)

Det var allt för mig, har så många bilder jag skulle vilja lägga ut men det tar sån tid och jag behöver göra annat, idag firar vi Filippa som fyller fem år!
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0