Barnmorskebesök

Ja då har jag varit och gjort bort bm besöket för vecka 37, hon ville göra bort det nu eftersom jag ska till läkaren nästa vecka för bedömmningen.
Barnmorskan hade ringt till mig flera gånger i går men på mitt gamla nummer så det var förklaringen till varför hon aldrig ringde upp.
I dag har hon ringt till spec och spec i sunderbyn och gjort allt för att ordna en snabbare tid, men tyvärr var den snabbaste tiden 20/5 men hon trodde inte att det var omöjligt att de satte i gång mig samma dag, nästa tordag.
Det känns som en evighetslång väntan.
För ni som missat det så blir jag igångsatt för svåra foglossningsbesvär och mest troligt ett rubbat bäcken, besvär som kom till vid kevins förlossning men som aldrig kollades upp, så det och en massa andra faktorer spelar in till varför de sätter i gång mig. Fick i dag veta att man inte i första hand ska välja snitt pga foglossningsbesvär eftersom att man får visst svinigt ont i fogarna efter ett snitt, så det går FETT bort.

Ja annars då? Vi är hemma nu och har käkat lunch, väntar hem Milla o Kevve och sen ska jag lägga mig och vila en stund, måste det då jag blir trött så fort och i dag har jag en väldig huvudvärk.
Sen blir det att åka och grilla hos Elin och Dennis, gott, gott, gott!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0