Åter en skön kväll

Sitter i soffan och mår väl efter en riktig spa kväll, det är inte ofta man tar sig för det längre då kroppen inte är så smidig, det är ju värre att klippa tånaglarna än att springa ett maratonlopp. Mitt hår är färgat och nu blev det en ny röd färg, lite mörkare. Tänkte att det skulle bli fint till sommaren då man får lite mer färg. Eftersom att jag nästan aldrig plattar mitt hår längre så upptäckte jag i dag hur mkt mitt hår har vuxit, det har blivit jättelångt och är i stort behov av en ordentlig genomklippning och toppning bara synd att det är så vansinnigt dyrt att gå till frissan.
I kväll blir det att titta på reprisen av andra avenyn, säsongsavslutning dessutom. Sen blir det en komedi så länge man orkar...lär inte bli länge kan jag säga.
Sov gott på er alla och ha en trevlig kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0