Våran dag

Första inlägget för dagen, har inte haft tid till att skriva då vi vart igång med det ena och det andra hela dagen.
Vi har pysslat på här hemma med vardagliga saker som tvätt och sådana roliga sysslor. Jens tog med sig barnen ut efter att vi ätit klart vår middag, de är fortfarande ute och busar, Jens passar även på att bära ned pellets till pannrummet det är bra då man kan slå två flugor i en smäll.
När de kommer in blir det lite frrukt, tandborstning och sängen då de var väldigt trötta i dag då de kom hem från skolan.
Filippas läkare från vcl ringde upp i dag och berättade att urinprovet som vi lämnade innehöll bakterier och att de ville behandla henne för en uvi.
Hm..hur kommer det sig att de inte hört av sig först nu då vi lämnade provet för snart två veckor sedan? Huvva att vårdcentralen aldrig slutar att göra mig upprörd.
Nåja nu har hon medicinen hemma och det är huvudsaken.
I morgon ska jag upp till läkaren för fortsatt sjukskrivning och kolla mitt ev navelbråck, få se vad han säger då. Jag har inte alls haft lika ont där nu på flera dagar, inte alls som jag hade för någon vecka sen. Någonting bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0