Vår nya barnvagn!



Där kom lite bilder på barnvagnen och vår minsta datalus!
Lite synd att de oranga sömmarna på vagnen inte syns på bilderna, kameran tog helt enkelt inte med dem.
Annars ser ni att den är rostbrun, skitsnygg och snyggare i verkligheten. Årsmodell -07
Jag springer hela tiden och skjuter och pysslar på vagnen och längtar tills vi får bädda ned vår lille där i, nu ska en reg skylt inhandlas och äntligen tror jag att vi är överens om namnet =)
I morgon ska jag fara och kolla på en skötväska som passar till eftersom att det inte följde med, måste även kolla regnskydd och parasoll. Däremot följde åkpåse och fotsäck med, tunnare variant. Men vi har en jättefin emmmaljunga åkpåse med fårskinn från då Filippa var liten så den kommer vi självklart att använda.

Från bebbesaker till andra, just nu sitter jag här vid bloggen och njuter av riskakor, digistivekex och ost.
Känner mig grusig i ögonen och trött i kroppen så snart kallar sängen, vi har haft en fullspäckad dag med middag hos mamma, luleåresa, kattköparbesök, läxläsning mm mm men nu är det lugnt och skönt tack och lov så nu ska jag bara njuta av det men uppdaterar i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0