Vad ska man säga

Fast dagen började grå och eländig förvandlades den till en härlig vårdag, perfekt till då barnen kom hem från skolan och fick ta påsklov. För att stärka vårkänslorna ytterligare tände vi grillen och grillade burgare till middag och det kan jag säga att det var omtyckt av alla.
I morgon skärtorsdag vet jag inte vad som händer, på morgonen blir det storstädning här det är ett som är säkert sedan tar vi dagen som den kommer.

Bebbe verkar må bra i magen, sparkar och står i. Jag  har sytt ett jättefint lapptäcke att ha i bebiskorgen, ett blått med vita stjärnor jag kan fota det och lägga ut det på bloggen så ni får se, jag blev väldigt nöjd =) det är insytt flanell i det så det ska hålla värme, precis som de täcken som är sydda till förtidigt födda barn.

Nu kallar duschen så man får kojsa ned, i vanlig ordning börjar jag vara trött!!
Ha en härlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0