Tummen upp til f-kassan

Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle skriva detta, men tro mig att f-kassan har förbluffat mig i dag, genom att min handläggare ringde hit och presenterade sig och lämnade sitt direkt nummer.
Hon berättade att jag blivit beviljad sjukersättning pga foglossning, vilket ska vara rätt svårt att bli då man ska bevisa att det är utöver de vanliga besvären, det kändes enormt skönt att få veta detta och se att pengarna var insatta på mitt konto i dag.
I bland blir man förvånad!!!

Sen har facket kontaktat mig ang en mkt relevant sak, även detta ser jag som en av dagens positiva händelser, nu kommer det att rulla på, och det är inte en dag försent.

Så lättad är dagens känsla.

Vi har inte samrått med barnen ang dagens aktiviteter utan helt bestämt dem själva jag och Jens, det blir nämligenn en luleåresa idag, Milla och Filippa har vuxit ur alla sina byxor och många av deras tröjor så vi måste titta på det till dem, Kevin däremot han växer aldrig ut sina kläder verkar det som för han har hur mkt kläder somhelst!!! Han nöter däremot knän i väldig fart.

När vi kommer hem blir det en storstädning här hemma så det är gjort inför kommande vecka, då är det klart att fylla den med roligare saker än städning.

Nu ska vi göra oss klara och pipa i väg, jag kör till luleå så det är bäst att bege sig i god tid då det snöar så mkt.

Ha det bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0