Tidiga mornar

jo, vaknar man klockan fem av sig själv och man är pigg och utvilad då kan man kalla det en tidig morgon.
Men att jag vaknar denna tid gör mig så fundersam, jag vet att jag blir morgonpigg då jag väntar barn, så här i slutet av graviditeten är det som värst, men hallå! Klockan fem!
Jag antar att det blir en stunds vila under fm för att inte somna så tidigt i kväll.

Ni kan inte tro vad jag gjorde då jag vaknade, sprang och kollade på vagnen hihi, och drömde återigen om den lille som ska ligga där i =) Sen var jag tvungen att kissa såklart men det är inte så intressant så det lämnar vi utanför detta inlägg.

I går kom det förbi en och betalade och köpte hankatten så nu är han tjingad. Denna gång har vi satt en boknings avg. men de valde att betala på en gång.
I dag ska det komma en från älvsbyn och titta på en hona, och en från piteå som ska kolla på två honor.
det är skönt att få göra bort det här, så snabbt som möjligt gör det lindrigare för barnen, Kevin var så ledsen i går han vill verkligen inte sälja "lillpelle" jag pratade med Kevin om det och förklarade att vi har inte tiden eller orken att ge pelle ett bra liv utan det får han dit han kommer, självklart förstår Kevin det men det var ledsamt för han och det måste det få vara, de har fäst sig otroligt bra med varann de där två. Men vi skulle drunkna i katter i fall vi skulle behålla alla som var söta och förövrigt drunknar vi redan i katter, våra stora som dessvärre inte heller är söta längre haha!!

Hoppsan,, nu vaknade Kevin med, sällskap är det aldrig fel med!
Bara -2.1 i dag, så här tidigt. Det förutspår en härlig dag bara vi slipper snön, det räcker nu.
Önskar alla en trevlig dag och trevlig helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0