Storstädning

I dag har det städats så dammråttorna vettskrämt flytt fältet och det är alltid lika underbart då det är klart!
Efter städningen var jag tvungen att lägga mig och vila kroppen då hade jag så ont  att jag inte klarade av att vända mig själv i sängen, efter vilan och smärtstillande känns det bättre men jag har nu lovat mig själv att inte skura köksgolvet nått mer innan förlossningen, det är inte värt det då det blir så ont.
Barnen har kommit hem från skolan med varsin kompis och snart har de avverkat sitt mellis. Jag dricker kaffe och ska snart ringa till barnens hus och fråga lite priser kring en vagn jag har hittat som jag gillar massor. Lätt och liten alltså helt perfekt.

Vilket underbart väder det är i dag, hur skönt somhelst =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0