Slöare än slöast

Det var längesedan jag varit så här slö och orkeslös, jag har mått lite illa idag, haft huvudvärk och några riktigt onda sammandragningar, jag vet inte vad det beror på men ska absolut kolla upp det om det inte vill ge med sig.
Kan ju inte skylla på att jag lever ett stressigt liv iaf haha!!

Hade tänkt snöra i hårfärgen i dag men det blev aldrig av, nu har jag snöat in vid datorn då jag egentligen borde ta mig till duschen..........
Vissa dagar får man bara ta för vad de är och vad de blev förhoppningsvis kommer fler av annan sort =)
Längtar efter den lille krabaten som kommer att förgylla och berika våra liv, en ytterligare guldaklimp till familjen björklund =) som kommer om sisådär 13 veckor.

Nu ska jag ...ja  vad ska jag??? Krypa ned och sova så att man är piggelin i morgon då det vankas utflykt med skidorna i högsta hugg. Under min arm hänger inga skidor utan snarare en tidning att läsa medans de andra roar sig i backarna.

Uppdaterar i morgonbitti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0