Sjuka flickor

Nu har tjejerna blivit sjuka, båda två. Milla har jättejobbigt i luftrören och feber, Filippa klagar på huvudvärk och har även hon feber. Det är så trist. I dag blir det därför en hemmadag och det ska passas på att storstädas här och tvättas inför veckan som kommer med skolstart mm.
Hoppas att jag och Jens håller oss friska och hur knäppt det än låter så hoppas jag att jens får hålla sig frisk annars vette sjutton hur det går med allt här hemma.

I natt har jag inte sovit mkt, början av natten var bra men sen klockan tre har jag bara vridit och vänt på mig, klockan sex lessnade jag och klev upp för att brygga kaffe och inte till min stora förvåning så kunde jag knappt gå och det verkar inte bli bättre efter att jag varit uppe ett tag, det håller i sig och jag känner mig just nu som en krympling.
I dag är det 90 dagar kvar att uthärda men för varje dag som går blir jag bara mer rädd och säker på att dessa enorma foglossningsbesvär inte kommer att försvinna efter förlossningen, att det kan ta ett tag vet jag men nu är jag orolig att det kommer bli bestående omän lindrigare.


Det känns inte ljust om man säger så och i bland önskar man att man hade haft mer hjälp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0