Otroligt nöjd!!

Tänk att jag lyckats fynda så mkt på rea, till alla barnen och det som inte var på rea var fynd iaf för att det var så billigt, nu är klädproblemet över för en tid framöver och det känns skönt. Flera av tröjorna till flickorna kostade 29 kr per st så det blev en hel del, man kan ju bara inte låta bli helt enkelt.
Jag har även köpt ett par bebissolglasögon, svarta 80 tals brillor.
Till oss blev det inget, kollade inte heller då det inte är så aktuellt. Jag är inte ett dugg intresserad av kläder nu det sparar jag hellre till efter graviditeten, roligare då.


Snart får man krypa ned under täcket vilket lockar enormt.
Det vvar nog allt jag hade för nu men ha en skön kväll i kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0