Ojsan!

Det var minsann bra med den stund jag vilade i dag, oj vad jag har fått mycket gjort i  dag motför vad jag brukar, tro det eller ej med fogarna har varit med mig i dag, fast det gör ont så har det gått att röras iaf. Vilken kick det har varit, nu känner jag dock att de börjar haka upp sig osv men nu är det ju snart kväll.
Älsklingen gick och la sig efter vi hade ätit han hade migrän stackarn så jag skickade honom i säng. Jag har tvättat och plockat samt rensat i hallen, jag känner mig mer än nöjd.
Nu väntar jag på en kopp kaffe, har kokat det väldigt svagt så jag inte ska börja må illa.

Bebisbullen sparkar och myser på inne i magen och är som vanligt aldrig stilla, nu längtar jag så mkt efter lillskrutten så jag med ord inte kan beskriva hur mkt.
i kväll blir det ett bad som  jag inte tagit på väldigt länge det ska bli skönt, jag sover så bra om natten efter ett kvällsbad det är så avslappnande.
Nu slutade bryggaren att brygga så jag antar att mitt kaffe är klart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0