Oj,Oj,Oj!!

I dag är det jag som åker och köper järntabl och vitaminer, upptäckte att de var slut och det går inte, jag törs inte säga när jag somnade i går.
Annars är det lite helgstädning som står på schemat.
Vad fort veckorna går det är helt otroligt! Inga är gladare än barnen.

I morgon har jag gått gravid i 29 veckor och går in i den magiska veckan 30, för mig är den magisk med sina ynka 10 veckor kvar, som jag sagt tidigare vet jag att denna lille bebbe kommer att komma tidigare ;) Är så less att vara gravid nu och framförallt att känna sig som en flodhäst, jag vill ha tillbaka min kropp, är less att dela den nu...
Jag längtar tills jag inte längre har så ont eller är så trött det kommer att bli underbart, det kommer att kännas som att man får ett nytt liv eller att man får tillbaka sitt forna hehe.

Vad det snöade i går! När ska det sluta? Nu ska snön bort,vill inte se det något mer, usch och blä för detta väder.
I dag vaknade jag 05.20 inte så kul men vad göra då man helt plötsligt blivit så morgonpigg? Bara ta det som en förberedning till bebben ska komma =)
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra mig klar för dagen, ha en bra helg alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0