Nu ska här klagas....

Jag har jätte ont i min navel, vad beror det på? Jag googlade om dettta och det är tydligen vanligt att gravida får det men inget som det talas om, underligt för jag har j***igt ont, jag kan inte med att byxorna nuddar (mammabyxor) och jag kan inte ha en för tajt tröja.
Undra om det håller på att bli ett navelbråck, måste fråga min bm till veckan då jag ska dit. Ja det var det enda nya jag hade att klaga om hehe annars är det bara det jag redan berättat om och det ska jag inte dra nu.

Våran lilltjej är långt fram på bättringsvägen, ingen feber i dag och hostan med hesheten är betydligt lindrigare, oj så skönt att våran pigga och överaktiva dotter är tillbaka, detta är något katterna också får ta del av.
Kattungarna slipper ligga i baljan de får nu komma ut både när de vill och inte vill för att umgås och leka med lippan i soffan, köket ja i princip överallt.  I dag fick de äta vaniljkräm som lippa petade i dem, jo de tyckte om det =) nu är kattungarna inte bara söta längre nu luktar de vanilj också.

Jag sitter och väntar hem min Milla från en heldag på vift, men nu saknar jag henne. Det blir en tidig kväll för alla barnen, i morgon har Kevin och Milla "vasaloppet" så då ska vi dit och hejja på dem, de längtar men mest efter att få ta med sig matsäck.

Nu ska jag mysa och bara må väl, ha en bra kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0