Natti natti

Sitter nedbäddad i sängen med lilla vita (datorn) och läser lite bloggar, kollar fejjan och bara tramsar, nu ska vi slå på en film och kojsa ned, härliga söndagkväll!!
Vad det blir för film har jag ingen koll på det har jag helt överlämnat till min man i kväll, dels för att jag vet att jag bara hinner se en liten stund innan jag sover.
I dag har vi påskpyntat, flickorna har klätt ris med fjädrar, bilder kommer i morgon det blev väldigt fint hihi! Jens och barnen har varit ute två timmar i snöovädret och byggt kojor i dag, jag fick stanna inne och vila, det är tur man har en bästa Jens!!!
Barnen har badat och fått en helrenovering =) inför veckan. Nu är det slutspurten inför påsklovet och vad de längtar, jag förstår dem.
Nu ska jag dra täcket över mig och klappa i hop denna lilla.
Sov gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0