Middagen avklarad

Nu har vi stoppat i oss mat så magen pekar åt alla håll (för alla) så nu är vi mätta och belåtna!
Jag duschade flickorna efter maten, borstade tänderna och klippte deras naglar, sen fick de ta på sig sina kläder igen så bar de av till biltvätten. Nu är vi hemma och flickorna sover, Kevin sitter i badet och sjunger för full hals,, jag väntar på min tur att få bada och jens är ute och köper glass till min onda hals. I kväll måste det bli film, jag är jättesugen på att se en jag har nämligen somnat bort de vi sett på sista tiden och deet är INTE kul.
Småkatterna springer här hejvilt och jag har börjat träna dem att gå på låda, köpte en ny kattsand som ser ut som saltkristaller, den ska tydligen ta bort all lukt. Men katterna äter den och man undrar hur hälsosamt det är?

Nu kom lillkillen ut från badrummet och sången har tystnat så nu är det min tur.......tjing,tjing!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0