Läkarbesök

Det gick bra hos läkaren omän det inte hände speciellt mkt. Han undersökte fogarna och kollade naveln slutsatsen blev navelbråck och såklart fortsatt sjukskrivning.
Han visste inte så mkt ang navelbråck under graviditet och skulle kolla upp det och återkomma.
Det han sa var att man inte skulle lyfta osv, men det får jag inte heller pga foglossningen så jag antar att jag inte behöver ändra mitt liv så mkt. Fortsatt vila. Inte så kul med vila men man ska väl bara passa på och njuta egentligen, hur ofta får man vila i nio månader. Aldrig mer skulle jag vilja påstå. Men efter dessa vilande nio månader så lär jag vara pigg resterande av mitt liv. Jag har nog aldrig vilat så här mkt.

Snart ska vi och titta på en barnvagn, jag är rätt så sugen på denna om den ser lika fin ut som på bilden, den är samma typ av modell som jag vill ha.  Det positiva då man köper en begangnad vagn är att man får med så mkt tillbehör på köpet som är svindyrt att köpa till en ny vagn.
Jaja, hoppas att det är ngt iaf, ska sy ett täcke och sängkläder till den lille till vagnen, syr av ett stort täcke som vi har hemma, det måste vara ganska tunt eftersom det är mitt i stekheta sommarn som han ska använda det.
Funderar på ett limegrönt eller pippigult med vita prickar på, blir väl fint som sommartäcke?


Nä nu är det dags att duka av middan,ha det....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0