Kaos

I dag har det verkligen varit uppochned känslomässigt och runt omkring oss med tider att passa och saker som inte hunnits med, stressen och frustrationen att inte kunna kontrollera eller knappt hantera sin vardag har varit extra påtaglig i dag för att inte tala om smärtan som jag haft i fogarna i dag.
Jag vet att det går över och att det inte är länge kvar nu, men det är jobbigt iaf, jag får så dåligt samvete för barnen som har så "tråkig" mamma. Man blir snäsig då man har ont och i bland lyser det igenom fastän man inte vill det.

Så känslorna kring detta har varit otroligt tråkiga idag. Något som är positivt är att vi sålt ytterligare en katt så nu är "lillpelle pösmage" och " Moschito" sålda. Städat huset har vi också hunnit med, alltid skönt före helgen.
Middagen tillbringades på pizzeria "blå ängeln" där hände positiva saker för humöret kan jag lova och gott var det, däremot så kan jag inte äta så mkt åt gången längre, det tar stopp fort men jag äter dock desto oftare.

Nu ligger jag nedbäddad och vi ska slå  på en film, kommer antagligen att somna direkt men är nöjd över att ha hållt mig vaken till halv elva iaf, det var längesedan nu.
Då är det dags att säga godnatt och önska er alla en skön natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0