Ja jag lever!!

Till alla er som vart in på min blogg i dag vill jag bara säga att jag lever! Det är bara att dagen har vart späckad med det ena och det andra.
I dag har vi bla varit på nimbys värld med flickorna, vi hade skojjigt nått fruktansvärt det var bara det att Filippa var så rädd att tappa bort oss hela tiden och jag är ju inte så smidig att jag tar mig överallt heller hehe, vilken tur att Jens var med, annars vet jag inte hur det hade gått, då jag har så mkt foglossning. Man kan sånna här dagar påstå att det är bra att Jens är arbetslös, annars hade de fått vara på fritte o dagis.
Men stackarn får ta allt och därför vill jag ge min duktiga make extra beröm i detta inlägg för att han helt enkelt är enastående. Han sköter alla sysslor här hemma, allt från matlagning till skottning och allt vad som rör barnen som jag inte klarar. Han är toppen! Men jag mår dåligt att han får göra allt detta själv och att jag inte kan avlasta honom, jag längtar till graviditeten är över då vi är två som får ta hand om våra barn igen, det gör stor skillnad och det är väl i sådana här situationer man märker det.
Men det är även i sånna här situationer man blir starka tillsammans =)
Jag älskar dig Jens för att du är den absolut bästa man kan tänka sig!! ;)

Nåja, nog med graviditetsdavvel som Jens säkert skulle utrycka sig.
Kevin skulle sova borta i kväll hos Hannes men han kom hem för en liten stund sedan, ville hem.
Tycker det är så tråkigt att det inte funkar för han att sova borta och det för HANS skull, men rätt som det är går det väl till sig han har ju alltid vart en hemmaprutt förstås =) Men lite skönt är det att vi alla är samlade under samma tak!!! =)

Nu ska jag titta på tv och sen försöka få bättre sömn i kommande natt än den föregående, man fungerar inte helt ut då man är trött och iaf inte humöret, man störs sig på fler saker då man är trött, ja man blir lite kinkig faktiskt.
Eller så blir saker bara större än vad de är.
Hoppas att ni också sover gott i natt så ni får en härlig glad och positiv dag i morrn!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0