Härliga fredag!

I dag är en sån dag då det känns härligt och glatt, jag är på bra humör och mina barn är på bra humör vilket resulterar i att Jens också är på bra humör haha! Jag vet inte vad det är men känner mig speciellt glad i dag.
Snart ska vi börja med middag, fylld franska eller rättare sagt fyllt grekiskt lantbröd. Detta ska vi fylla med en köttfärsås gjord på kantarell mjukost, en liten burk cream fraische och skivade champinjoner och sen strö lite ost över det. Sen smäller det, för då kommer "fredags skålen" minsann hehe!!
I vår familj har vi en liten helgritual förstår ni, "fedags skålen" det är nämligen inte helg förens vi fått skåla in den =)

Barnen har gympalektion med sin storebror Kevin som lärare, jag bad dem nyss byta "gympalokal" så jag slipper vara så rädd då jag får se deras olika konster, bättre att inte se dem då.
I morgon ska vi åka på badhuset och senare åka till barnens farmor för lunch, köttsoppa.
Till middag blir det grillning, köttet förbereds redan i dag =)

Nu ska jag lägga fram ytterkläder till lippan som ska ut och skotta med pappsen sin.
Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0