Godmorgon

Hahaha! Försöket att se film med pojkarna i går slutade som ett skämt, Anton somnar inom fem minuter, Jens inom tjugominuter och då vänder sig Kevinn om och somnar i samma veva, jag ber pojkarna att gå och lägga sig i sin säng, Jens vaknar till och ser tio minuter till av filmen men jag lyckas hålla mig vaken kanske fem minuter längre än Jens  för att sedan somna jag med.
Det var alltså en otroligt onödig idé att se film, vi skulle ha lagt oss alla på en gång i stället. Men i dag är man pigg, jag vaknade redan klockan sju, den var före sju.
Sen kom Kevve, Milla och Ante upp. Filippa och Jens sover fortfarande, och vad ska jag säga mer än, som vanligt.

I dag finns inget planerat,får ha ett familjemöte för nått vill jag hitta på! Få se vad de andra är sugna på att göra, Milla  vill och köpa ett batteri till klockan hon köpte på loppis, det absolut enda hon vill.

Nu ska jag ta och fylla på min kaffekopp och fortsätta vakna!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0