Godmorgon

En härlig lördag, solen lyser och ger löfte om ett bra väder i dag. Det hade varit perfekt att åka till valls i dag men vi har ingen bil så det går inte. Idag måste vi försöka låna en bil för att kunna åka runt och titta på olika bilar av intresse, tyvärr finns det inte många och det är så typiskt, nu medans vi haft forden har vi hittat hur många somhelst till bra priser och nu då vi sålt den finns knappt någon till salu.

I dag går jag in i vecka 29, alltså 11 veckor kvar till beräknar förlossningsdatum. Men 11 veckor går fort denna tid, frågan är om man hinner med själv.
Allt är ofixat vad gäller den lille, det enda jag införskaffat är lite kläder men det behövs mkt mer än så.
Men det löser sig nog, man vet ju vad man behöver vi det här laget så jag känner ingen panik precis.
Nu håller jag på att väcka min man för att planera en resa till skellefteå för att kolla på en bil, men det går inte så bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0