Godmorgon

Jag gjorde precis en sak som jag aldrig gör, jag gav flickorna varsin pinnglass utan att de hunnit äta frukost. De är febriga och har ont i halsen, frågade med hopp i blicken, får vi en glass? Det fick dom, så deras små halsar får vakna hihi.
Filippa hade 39.4 då hon vaknade och i dag är hon riktigt tagen av febern.

Vad händer i dag?

Jag ska snöra i hårfärgen som fått stå så länge, men i dag ska den i.
Senare ska vi sätta oss och planera veckans måltider och handla därefter, annars blir vi hemma i lugn och ro, inget städ det gjorde vi bort i går så bara mys helt enkelt.

Har lust att sätta mig och sy i dag, nått gossedjur till barnen tänkte att de skulle få vara med och att det är en lämplig aktivitet för sjuklingarna.

Jag måste fylla på min kaffe mugg och uppdatera bebisbloggen som aldrig blev av i går, jag har ju nu gått in i vecka 28, det närmar sig med stormsteg =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0