Godagens

Hej och hallå, i dag blir det surstömming hos Jens moster och hur gott tror ni det blir??? Mmmm....jag har nämligen varit sugen på det en längre tid nu och fastän alla i familjen äter det så har det vart svårt att få med dem på att äta det. Så äntligen i dag!!! =)

Vilket stormväder, jag kan säga att det blåser rakt igenom en av köksväggarna här, så står man vid lilla bänken blåser det kall luft på benen. Därför skulle jag vilja åka in till stan och kolla om en mindre trasmatta på jysk, de borde vara billigt där, först tänkte jag en plastmatta men blir nog varmare med en vanlig.

Till en helt annan sak så har jag fått en enorm graviditetsklåda, ni som haft det vet hur jäkligt det är. Jag är ändå förskonad över största delen av kroppen men brösten och magen är värst, det kanske inte beror på gravklåda utan att skinnet tänjs ut och att det kliar därför.
Måste införskaffa en ny bh, kan inga ha längre, detta är ju toppen  bara synd att de inte håller i sig haha, men å andra sidan skulle det vara jobbigt också


Nu ska jag vila ryggen lite, kanske slummra och ta igen lite förlorad nattsömn......


Kommentarer
Anki

Hoppas du blir av med klådan bara efter graviditeten...jag har ju den fortfarande kvar och det är för jääävla jobbigt...händer, mage och fötter är det värsta ställena för mig...Å tyvärr får jag nog leva med det med..Finns ju salva för det, fick ju den under graviditeten..kommer dock inte ihåg vad den hette men det e ju bara höra dig för om det är för jobbigt..

2010-03-03 @ 14:53:16
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0