Godagens

Tjena tjabba hallå!! I dag har vi lottat fram en veckovärd här hemma och det blev Milla, Filippa är arg som få över detta då hon själv ville bli veckovärd, nu låter hon inte Milla utföra sina upg utan att vara där och bry sig och jäklas med henne, detta resulterar i att Kevin och Milla inte riktigt kan med sin lillasyster och plötsligt befinner vi oss i filmen "lotta på bråkmakargatan" Milla är mer än hjälpsam och har dragit fram moppen för att moppa upp det blöta i hallen, inte illa inte.
Jens, han är lika söt som vanligt då han nu gått och börjat med middagen, wraps med parmaskinka, ost och sallad.
Kevve, kastar några fostrande ord till sin minsta syster samtidigt som han har fullt upp att busa upp alla kattungar till 190.
Jag, jag gör ingen nytta alls, bara finns ungefär men nu verkar vi alla ha acceptera att läget är så, nu handlar det bara om att rida ut dessa sista veckor och vet ni vad jag längtar mest efter? Först att få tillbaka min ork att vara och busa med mina barn och att promenera, jag är så sugen på promenader så jag kan bli tokig. Så det kommer jag att göra mkt i sommar vill jag lova.

Har hittat skötväska nu hehe, det blev en väska jag köpte förra året en brun stor skinnväska med en massa bra fack och små gömställen, denna hade jag helt glömt av och blev jätteglad då jag hittade, den är ju faktiskt snygg också. Jag menar, hur många skötväskor är det omän det finns finare varianter av dem, men det är klart då får man punga ut med en tusenlapp eller mer.
Ja , nu ska alltså bara innehållet fixas men det är nästan lite tidigt haha!! Men jag ska sy en liten bit skötbädd att ha i väskan, har en ganska tjock froté plast jag ska använda till det och sen sätter man bara nått fint tyg på baksidan. Har kvar ett löstagbart termofack till flaskor för både värme och kyla från en annan skötväska som jag ska stoppa i. Sen ska jag sy en liten nessesär att ha i,det blir nog bra i slutändan, eller inte men då har man iaf provat hehe.
Nu ska jag gå och höra om jag kan assistera min man med ngt vi middagslagningen.

Ha det så gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0