Detta är underbart

Det växlade om till ett underbart väder i dag, så skönt och se att solen finns kvar, den lyser och värmer, helt otroligt.
Känner mig piggare i dag men fortfarande lite trött kanske att järtabletterna gör sitt snart, man märker av ett lågt blodvärde enormt mkt. Det blir en liten vila i dag med men bara en liten, har en massa tvätt att ta itu med.
Magen växer nu synbart dag för dag och jag känner mig otroligt tung, benen sväller eller rättare sagt hela jag sväller, har otroligt mkt vätska i kroppen precis som i mina förra graviditeter det är tur att jag har den säng jag har så att man enkelt kan ställa om till högläge, dett hjälper faktiskt. I dagsläge har jag gått upp 10kg, det "normala" för  den som äter sundt är en viktökning mellan 9-12kg för denna vecka och med det menas att jag håller mig inom ramarna hehe, vad som är mindre skoj var att jag läste att nu är det vanligt att gå upp ett halft kg i veckan fram till bf. Om fallet skulle vara så slutar jag på en graviditetsviktökning på 15kg, det är rätt mkt. 


Jaja,nu ska jag gå och göra annat, ha det bra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0