Brinner i halsen!!! =(

Värre halsbränna än så här kan man knappast få, nyss fick jag tips om att dricka mjölk så nu har jag laddat upp med två liter hehe, har hunnit dricka några koppar och det hjälper ett tag sen får man dricka mer.
Jag har inte uppdaterat på länge, jag har inte orkat, inte vetat vad jag ska skriva eftersom jag bara klagar och tycker för tillfället att allt är grått. Barnen sjuka och en Filippa som aldrig vill bli frisk, själv ont i kroppen och inte "bara" fogarna, överallt!

Vi var med lippan till läkaren i dag eftersom att jag var övertygad om att hon hade halsfluss eller någon annan bakterie men ack så fel jag hade, ett segt och långvarit virus som vi gott får vänta ut, tack och lov tycker jag att hon är piggare i dag än i går.
Ett urinprov är skickat på odling eftersom det fanns blod i urinen, så det får vi vänta och se vad det visar, men det är inte ovanligt att man kan få det då man varit sjuk en längre tid.

Kevin och Milla är åter tillbaka på skolan, deras första dag i dag. Roligt att slippa sitta hemma och göra åssit.

Jag vägde mig i dag, har inte gjort det på länge nu. Hela nio kg har jag ökat i vikt det är mkt men inte i närheten än vad jag trott och inte heller onormalt mkt. Hoppas att jag inte går upp så mkt mer än vad jag gjorde med flickorna. Men det återstår att se, jag äter just nu det jag vill och det som är gott, jag ägnar inte en tanke till vikten efter graviditeten det får jag ta då. Nu är allt så jobbigt så då ska jag iaf kunna njuta av god mat och annat slisk, det är ju trots allt sista graviditeten och sista gången ALLT smakar så VANSINNIGT gott.

Nu har jag inte så mkt mer att klaga över så jag får gott återkomma i morgon med fler klagomål eller ännu värre samma.
Ha en bra kväll, nu ska jag mätt på mjölk äta lite glass och titta på serier.
Lev och må!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0