Blir halvgalen!!

Alla i huset sover och jag vaknar klockan sex, vad är detta? Varför i hela världen kan jag inte tro mig sova ut lite mer? Nu har det varit så här i några veckor och jag håller på att bli tokig, det är så trist att vara själv och inte kunna hitta på nått för att inte väcka de som sover. Det är skönt att få dricka  sitt kaffe i lugn och ro en stund men sen blir det väldigt långtråkigt.

Flickorna sov över hos sina kusiner i natt och det verkar ha gått bara bra eftersom de fortfarande är kvar där hehe =)
Vi tittade på film i går och jag lyckades se en hel film och var säkert vaken till halv tolv, det var längesedan det hände kan jag berätta.
Vad som händer i dag vet jag inte man får se om det blir att bara gå ut och vara ute på gården, grilla och plocka i hop lite barnsaker, det visar sig.'
Jag ska bara fortsätta dricka mitt kaffe och känna lugnet denna morgon.....får väl se hur det går då......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0