Blev inte som tänkt

Jag drack mitt kaffe, åt våran frukost, stökade undan och damsög här på tidiga morgonkvissten, sen gjorde jag misstaget (?) att lägga mig i sängen. Gissa vad som hände då, hahaha! Jag somnade och har sovit som en stock till två tjejer (Milla o Ebba) kommer hem glada och rosiga om kinderna! Ute är jens och Kevin och skottar och här inne är jag kvar i min PYJAMAS eller ännu värre Jens pyjamas, jag rymms inte i min egen längre.

Jag vet inte om jag ska tycka att den ofrivilliga sovstunden var ett misstag eller en rätt bra förlängning på dagen.
Nu dricker jag kaffe för att få bort suddet i ögonen och klarna mina tankar  sen ska jag förbereda vår tidiga middag, grillning ute på grillen.
Grillat kött, hemmagjord klyftpotatis, aioli, medelhavs sallad med soltorkade tomater, feta ost och rödlök samt grillade majskolvar. Det ni!

Grillningen var tänkt som middag redan igår men det blev så sent då vi stoppade väldiigt länge på köttsoppan =)

Så nu blir det att förbereda den sen ut om jag hinner innan de andra kommer in, lev å må det ska jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0