Äntligen den magiska veckan!

Nu är den här, den magiska veckan och nu är den påriktigt! Nu börjar antingen den tröga långsamma tiden eller den snabba och lite stressiga väntan på bebis. Det är nämligen dags för den STORA nedräkningen. I dag har jag varit gravid i trettio hela trista vinterveckor, jag går in i vecka trettioett i dag och ser framemot de tio sista soliga vårveckorna som gravid, nedräkningen är nu på allvar.
Dessa sista veckor kommer bestå mkt av pyssel till bebis,tvätt av bebiskläder och förberedelser inför den lilles ankomst, tänk att på tio ynka veckor är det klart då är han här, hoppas att allt går bra.

I morse lyckades jag sova till 7.30 det var skönt med sovmorgon, nu är alla barnen vakna den enda som fortfarande sussar är min älsklingen men han verkar vakna nu.. I dag får vi besök av två stycken som ska kolla på katterna, de är som tokiga de ringer från umeå och vill köpa katter.
Nu är det dags för frulle ha en bra dag! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0