Ännu en underbar dag!

Solen lyser och  humöret är på topp.
I dag blir det middag hos mamma och efter det ska vi spurta i väg till Luleå och titta på ytterligare en barnvagn, den vi tittade på i går tycker vi var för dyr med tanke på det begagnade skicket.
Nu har vi som sagt börjat kolla runt på bebis saker, på lördag är det på dagen 10 veckor kvar innan beräknat f datum.
Nu känns det att det kommer ett slut omän jag hellre kallar det början =)

Det var gott med kaffe, sitter och dricker mig en kopp nu sen blir det en snabb vila innan barnen kommer hem, man blir mkt piggare om man bara får vila en pyttestund behöver inte alls vara länge.
I helgen händer inget speciellt bara mys med familjen och massor med ute vistelse om vädret håller i sig vill säga.

Nu är våra fem katter ute på blocket, de är hur söta somhelst men vi vill bli av med dem så fort som möjligt då det är jobbigt att ta hand om dem alla. Alla kattungar går på toa och är helt rumsrena, visst är det otroligt?

Nu ska jag göra slut på kaffet  och lägga mig i sängen en stund, uppdaterar senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0