Vila

Försökte vila en stund men det är inte så lätt med två uttråkade flickor vill jag lova, jens och Kevin sitter och spelar wow vid varsin datorn och har sin dagliga viktiga tid att utföra där, ett väldigt barnsligt spel som tydligen kan förvrida skallen på både vuxna som barn, iaf vad jag fått erfara.

Nu ska jag ta mig upp från soffan och gå ned till tvättstugan och göra lite nytta, Jens lämnade datorn för att fara på affärn och handla till middagen.
Hoppas verkligen att man blir frisk snart, som sagt jag har verkligen INTE TID att bli sjuk nu, inte krafter heller då man ska orka amma och vanka av och an med en bebis om nätterna.

Snart blir det middag men först kaffe för att piggna till, sen till tvättis och dammsugning!

Ha det bra! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0